Cum scazi colesterolul prin dieta?

Se stie ca exista alimente care pot ajuta la controlul nivelului de colesterol: introducerea acestora in dieta nu este foarte grea si poate sa fie chiar si pe gusturile gurmanzilor, daca mancarea este pregatita cum trebuie.

Pestele cu continut mare de grasime (precum somonul), nucile, ovazul, orezul brun, fasolea, usturoiul, ciupercile, anghinarea, prazul, ardeiul gras, merele, afinele, grepfrut-ul, strugurii, prunele, lamaia, sardinele, uleiul de masline, iaurtul, sucul de rodii, ceaiul si altele sunt alimente care pot reduce colesterolul, arata Everydiet.org.

Pentru a evita situatia in care strambi din nas cand ti se pune in fata mancarea de praz sau o portie consistenta de legume in loc de o friptura suculenta, specialistii recomanda sa ai mare grija la aspectul mancarii in farfurie: aranjeaza cu grija si cu simt estetic alimentele, pentru ca masa sa iti faca placere. Masa trebuie variata, portiile trebuie sa fie mici iar mancarea nu trebuie gatita in exces.

Aproximativ 50% din masa trebuie sa constituie din alimente proaspete. Trebuie evitate mancarurile care contin zahar mult sau grasimile.

Regimul alimentar combinat cu tratamentul pentru scaderea colesterolului este extrem de eficient, insa acest regim trebuie urmat doar la indicatiile medicului.

sursa:ziare.com



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s