AMERICA IESE DIN CRIZA ECONOMICA

Nu ne indoim de necesitatea respectarii angajamentelor pe care le implica calitatea de tara  membra N.A.T.O., membra a U.E.; doar d’aia ne accepta, si-s maresc continuu numarul acolitilor, al protejatilor, al celor ce aspira spre ADEVARATELE principii ale demoratiei. Mi se pare ca acum trebuie platit  pretul adevarat  al integrarii, nu-i suficient ca suntem piata de desfacere, sursa de materii prime si forta de munca ieftine, votanti si sustinatori de programe militare. Cum sa iasa America din criza,daca nu prin relasarea programelor economice militare?. Cine sa dea banii?. Tarile care  LUPTA pentru PACE, temandu-se de inamicii sistemului. Care inamici?. Pai….teroristii?, comunistii?,…mai bine Iranul, Coreea de nord, Cuba. Dar n-au bani!. Ii imprumutam, ca doar avem organisme economice ce trebuiesc salvate de la faliment. Si uite asa dragi compatrioti, din oameni liberi economic in ’90 si mandri nationalisti convinsi, ajungem sclavi economic, saracii si datornicii planetei, noi si multe generatii ce vor veni.


One Comment on “AMERICA IESE DIN CRIZA ECONOMICA”

  1. Anonim spune:

    Anii 90′ au fost marcati de o confuzie nationala pe motto-ul „Si acum ce facem?”. Este si vina noastra ca am votat si am crezut ca vom ramane liberi si neindatorati, iar apoi am suportat pleiada de taxe si impozite venite sub egida EU. Dar da, in acest moment suntem undeva unde am fi putut sa nu fim. Bun articol!


Lasă un răspuns

