LA MULTI ANI

Azi este ziua de nastere a fetei mele. Au trecut, cand?, DOUAZECISIOPT de ani, de cand, am avut, imensa bucurie sa avem primul nostru copil care este o fata , spre mirarea stupizilor ce cred ca doar pentru un baiat trebuie sa fii fericit. Bucuria si fericirea noastra au fost si sunt asa de mari ca si azi ne miram de prima  noastra mare minune. Am fost foarte norocosi ca fetita a fost sanatoasa si musai frumoasa,ca acrescut si s-a dezvoltat superb cu multa independenta si personalitate. Sunt inca atat de fericit ca azi si norii de pe cer nu ma mai apasa, nu ma mai intereseaza guvernarea si faptul ca de un an nu am serviciu. Pentru  a putea sa-mi conserv fericirea, azi nu mai scriu nimic, ma duc pe  malul marii sa-mi strig bucuria.


One Comment on “LA MULTI ANI”


Lasă un răspuns

