Microbist?

 

Sunt un microbist parat, adica, habar nu am, daca e bine cu condamnarile, cu jucatorii importati-exportati,cu cantonamentele la munte fara minge,sau cu jocuri amicale-sunt foarte multi si c-am nedotati azi cei care analizeaza fenomenul- dar aseara am observat ceva. Ascultand la doctii nostri  care spun ca rolul antrenorului se termina la 16 m de poarta adversa,am inteles de ce ai nostri rateaza sau nu stiu ce sa faca cu mingea la 6-10m de poarta, pe cand ai lor, acolo au explozia si miscarea de reactie necesara atunci cand trebuie. Simplu nu, jucatorii nostri sunt foarte buni, dar neantrenati pentru careul advers. Sunt si exceptii zic eu: pustii TUPEISTI Maxim si Iancu. In rest ramanem cu sperante….Ce comentator idiot, sa VEZI o finala anul acesta intre cele 2 echipe ale noastre.

images

 

 

sursa foto:https://www.google.com/search?q=poze+fotbal&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=fflb

Lasă un răspuns

