Multumesc, m-am aliniat !

MULTUMESC  frumos tuturor, celor ce mi-au dat like-uri de incurajare pentru ca m-am apucat sa scriu pe blog.

 Incerc si eu sa ma aliniez timpurilor, trecand peste frustarile varstei. Vreau sa va ofer ca dar, imaginea unei flori cu o poveste speciala.

Este o orhidee, pe care anul trecut, i-am oferit-o  sotiei mele, de 1 martie 2012. Avea 9 flori care, dupa vreo 30 de zile au cazut. Am rugat-o sa nu umble la ea, pentru ca este daruita cu dragoste si EA ” dragostea mea”  pentru sotie, nu moare. Asa cum, in relatia noastra de 35 de ani ne-am reinventat de multe ori, ramanand la fel de proaspeti si indragostiti, la fel si ea, draga de ea-orhidee, a renascut.DSCN3284

DSCN3286



Lasă un răspuns

