Bacsisul…e infractiune ?

imagesAzi am spalat masina;  pentru ca baiatul ce o inmuia, a mai pus niste solutie, insistand pe niste urme de murdarie, m-am simtit obligat( !?! ) sa-i dau un pol ( 2 RON ). Am considerat normal, sa rasplatesc treaba bine facuta. Infractorii, ce primesc o solutie favorabila de la un judecator(probabil in limitele legii), se simt si ei la fel de obligati? Altfel, de unde atatea vile, terenuri, masini, vacante in locuri exotice (Mamaia de exemplu) la niste bugetari? M-am prins; conteaza cuantumul bacsisului ca sa devina mita. Era o poveste pe timpul impuscatului: la sfarsitul sezonului estival, ospatarul punea pariu cu seful de restaurant, pe 5000 lei, ca anul urmator, nu va mai veni sa lucreze cu el. Venea,  bineinteles si platea pariul. Era bacsis sau mita ? Era spaga. Bacsis, spaga, mita…. cuvinte ce ar trebui scose din dictionar. Am fi unii, mai saraci, dar cu siguranta, mai onesti, mai oameni.

sursa foto:


One Comment on “Bacsisul…e infractiune ?”

  1. A spune:

    buna asta cu pariul! de retinut pentru cei ca mine care habar nu au sa dea spagi:))


Lasă un răspuns

