Martie cu M de la MAMA !?!

images

sursa foto:

De cate ori vine primavara, in luna martie, gandul cel mai frumos ma duce la femeile din viata mea (mama, sotie, fiica, prietene). Azi sunt  trist, pentru ca e comemorarea zilei de nastere a mamei (ar fi implinit 87 de ani) si cu toate ca sunt mai mult decat matur, de cand s-a dus dupa iubitul ei- tata- ma simt orfan. E un sentiment…. ciudat dar, impreuna cu sora mea (decedata si ea), noi am fost o adevarata familie; mereu am sentimentul ca nu le-am dat inapoi, cat as fi dorit, din dragostea cu care m-au facut  om. Azi stiu, ca niciodata nu-i prea mult sa-i spui mamei cat de mult o iubesti, cat de frumoasa e si cat de mult te bucuri ca exista. Un motiv in plus sa-i spun sotiei acelasi lucru (e de doua ori mama si ea). Pentu sotie, trebuie sa adaug sentimentele adanci de respect si prietenie pentru o iubire de 35 de ani, mereu proaspata, devotata familiei noastre. Draga  noastra fiica, a avut ce vedea si invata; trebuie sa recunosc, cu fair-play, ca ne depaseste in multe din trairile sale. Ma gandesc la toate aceste ele, le imbratisez cu dragoste si multa iubire. Am aceleasi  sentimente pentru mama soacra, prietena fiului si multe alte femei pe care le cunosc si le pretuiesc! Sotie, fiica, prietena fiului, in viitor nepoatele sunt tot atatea  motive de bucurie, de optimism…hai ca m-am inveselit !



Lasă un răspuns

