Timpul a trecut…mai sunt cladiri neconsolidate !

images

sursa foto:

Au trecut deja 36 de ani de la devastatorul cutremur si sunt mirat ca am fost contemporan cu un fenomen din secolul trecut, ca m-am nascut si format intr-un regim totalitar. Sa stiti ca ma consider un om normal, mult mai bun si bine dotat ( la mansarda ) decat multi dintre  cei ce se formeaza in libertate  azi, de le ramane creierul luciu. Atunci, la cutremurul nimicitor, s-a probat solidaritatea oamenilor simpli, mai putin sofisticati decat cei de azi, dar foarte umani si sensibili. Mobilizarea a fost exemplara  si nu una de tip coreean, ci normala, omeneasca. S-au pierdut  multe vieti, mare pacat, am pierdut si oameni valorosi, ce au ramas repere pana in zilele noastre ( Toma Caragiu si Alexandru Bocanet sunt difuzati si azi, la greu, de T.V.R.-uri). Am avut multe de invatat din acea tragedie: la urmatoarele cutremure  mi-am tinut familia grupata sub grinda de rezistenta din apartament, dupa ce in 77, in acel minut ucigator, am coborit 5 etaje urmarind de jos ultimile unduiri ale  blocului de 10 nivele. Ar fi multe aduceri aminte, dar timpul isi pune amprenta pe fapte ce incep sa se estompeze. Sa ne fereasca  Dumnezeu !

Lasă un răspuns

