Un gest normal pentru mine….

7e98298030e55230b27e94dbd0dd6511-5513705-300_300Scriam, acum cateva zile, ca sunt diabetic, insulino-dependent de 12 ani. Azi am fost la medicul diabetolog, sa-mi prescrie dozele de insulina pe urmatoarele 3 luni. Insulina se da bolnavilor gratuit, in intrega lume, deci si la noi. M-am prezentat cu reteta la farmacie si asa cum va spuneam pe langa insulina tot cu titlul  de gratuitate trebuia sa iau si un glucometru cu rezerve (teste). Dar acasa am unul bun si-mi ajung si testele, deci le-am refuzat politicos, spunand farmacistei sa le dea unui bolnav care nu are glucometru ( in general lipsesc la gratuitati si se cumpara; chiar eu am cumparat primul glucometru). A ramas blocata, spunand ca nimeni n-ar face un astfel de gest (ar lua glucometrul sa-l valorifice; e destul de scump pentru un astfel de bolnav). I-am zambit curtenitor, amintindu-i butada: oamenii se nasc egali, educatia ii diferentiaza. Hai, ca sunt modest, destept si frumos cum ma vedeti ! Este vorba de sanatate,totusi….!

sursa foto:



Lasă un răspuns

