Se rupe…nu se rupe… mi se….!!!

harta meteo

Se rupe U.S.L.-ul … nu se rupe… se rupe P.D.L.-ul… nu se rupe… Si daca se rup, firimiturile politice unde se duc? Noua ni se rupe… speranta in viitorul nostru economic. Nimeni nu mai spune nimic de cum traim si-n ce fel vom trai.

Dilema e si-n anotimpuri: vine primavara, nu se da iarna plecata? Priviti harta meteo de acum!  Sunt temperaturi cu 10 grade mai mici decat normal. Frigul cuprinde Romania, de azi se prognozeaza tot coduri cu zapezi. Ce vom face in agricultura anul acesta? In industrie, invatamant, sanatate stim: le-a modernizat Basescu deci… e bine!. In acest context am gasit doua titrari in Ziare.com superbe, iata-le: inaintea Conventiei-„Basescu, la Conventia PDL: Am venit cu dragoste, nu sa sustin un candidat…”, dupa Conventie:”Adio, Partid Democrat, astazi ne-am despartit!”. Dualism tipic romanesc. Daca asta-i capul, pestele este de mult stricat.

S-o mai putea salva ceva? Si cata speranta imi pusesem in intrarea in Uniunea Europeana, in faptul ca vom putea fi controlati la varf, fara posibilitatea de a mai fura, minti, eluda. Se pare ca marul putred pus in cos, a aflat cum trebuie sa actioneze si unde, asa ca din punctul meu  de vedere, nu e nimic de facut. Daca m-ar lasa sa traiesc decent, aproape ca m-as resemna mioritic. Mai vedem, mai vorbim dar trebuie musai, sa nu ni se rupa…!

sursa foto:

Lasă un răspuns

