De bine despre o…blonda!

d-na andreea paul vass

Cand este de bine, este de bine. Eu analizez omul dupa ce scoate pe gura si sunt in stare sa-l inteleg si pe cel  obligat, la o anumita partitura, dar apreciez pe cel ce incearca, de dragul logicii si ratiunii, sa-si apere principiile. Recunosc ca blondele imi plac dintr-o ratiune simpla. Ca sa fie blonda, o femeie trebuie sa se vopseasca, deci trebuie sa fie musai o femeie ingrijita (pe acelasi principiu imi plac si roscatele, cat si brunetele ingrijite).

Pe doamna Paul am remarcat-o  de cand era Vass, ca pe o femeie teoretic  foarte pregatita, logica, dar fiind in ascensiune la imaginea pe sticla, de o anumita parte a politicii, trebuia sa sacrifice rationamentele, sa le imbarlige  politic, sa se simta seful acoperit. Chiar imi spuneam ca o astfel de minte ascutita, capabila de rationamente si gaselnite, ce transformau evidenta in contrariul politicului, merita un alt statut, nu sa apere un fost lider U.A.S.C.R. Am vazut o oarecare distantare fata de mocirla semipoliticului la  alegerile  din P.D.L., cand a fost citata la exemple negative de analfabata aia mica cu aer de euro…..fiind de partea lui Blaga, deci intr-un fel fiind contra.

Tot pentru ca vreau sa fiu informat din toate taberele, pentru a-mi forma propria imagine, urmaresc si B1 T.V. Azi, surpriza, d-na Paul s-a luat de papagalii(ciori, ca se imbraca in negru) de la o masa, care nu stiu de ce  se pronuntau negativ despre cineva care absorbise 200.000 euro din fondurile europene. Doar ea a sesizat ca respectivul coafor creea 9 locuri de munca intr-un sat cu 5000 de locuitori. Cioclilor intelegeti voi ce inseamna   in Romania de azi, 9 familii care se pot bucura de un venit muncit decent. Foarte bine doamna, sunt cu ochii dupa dumneavoastra,  ca meritati!

sursa foto:



Lasă un răspuns

