Buna ziua le-ai dat…banca ti-ai capatat!

bancpost

Formatia de inginer pe care o am, m-a facut intotdeauna sa pretuiesc mai mult pe cei ce creeaza  plusvaloare, palpabila, evidenta, masurabila. Fiind cu carte suficienta, am realizat ca si invatamantul, sanatatea, cultura, serviciile e.t.c. aduc si ele plusvaloarea lor. Este motivul pentru care nu am inteles (azi mi s-a confirmat inca odata de ce) deloc existenta sistemului bancar si super-dezvoltarea lui umflata la noi, intr-o economie de doi bani. Ei nu produc nimic, nu fac nimic, se-ncurca-n foi si-n prea multi bani, pe care artificial, esti obligat sa-i derulezi prin ei. Mai nou, fac si desfac crizele in urma carora noi ramanem jumuliti, iar ei isi i-au comisioanele si primele. Nu cred ca exista banca in lumea (eram sa zic parc) asta sa nu aiba macar o sucursala (deci un sediu mare si scump) in orasele Romaniei. Locuri de munca bine platite, caldute si dupa cum ii vad ca lucreaza, fara mari responsabilitati. Copii bazati, care depun mai putin efort in pregatire si evolutie in viata (adica handicapati de proprii parinti), prietenele tatilor bazati si alte blonde populeaza in mare parte- cu scuzele de rigoare pentru putinii ceilalti angajati- aceste institutii. Odata ce ai facut greseala sa apelezi la un produs al lor,nu mai scapi, sunt calare pe tine pana ce te falimenteaza, mai rau decat camatarii (zic si eu, ca n-am avut aceasta curiozitate).

Concluzie: depui bani la ei la o dobanda oribila, rulezi bani prin ei ca-ti cere legea, nu mai scapi de ei, pentru ca au niste contracte puscariabile, personalul majoritar  incompetent, ca sa iei un credit… nu incercati, doar salarii, prime si alte avntaje. In aceste conditii cred ca nu se justifica numarul lor mare si provenientele dubioase (cati smecheri de smecheri sunt, atatea  nume de banci). De ce scriu toate astea? Cititi va rog:

Acum 4 ani am deschis la Bancpost, la o sucursala de cartier, un cont in dolari si mi s-a spus ca nu costa nimic atata timp cat nu-l folosesc. Nu l-am folosit niciodata, ba mai mult, am fost sa-l inchid de vreo 2 ori, cand sub pretextul gratuitatii mi s- a recomandat sa-l las. Am crezut  sincer, ca vor sa raporteze mai multi clienti pentru ca era o liniste pe la ei…Acum 10 luni am avut deschis tot la ei, la alta sucursala, un cont cu card de salariu pentru doua luni. Acum 8 luni, plecand din firma, cu toata rezistenta lor indarjita, am lichidat complet acel cont. Tineti-va bine! Ghici-ti de la cine primesc azi (dupa 8 luni) un telefon? De la BANCPOST (sediul central,cred),  care ma anunta cu glas blond, ca am doua conturi la ei si ca ce fac, ca a trecut timpul, ca  sunt pe minus. Destul am replicat! Ii spun sa verifice povestea- nu verificase nimic- si in principiu, sa ma sune dupa. Obraznica, ma intreaba daca mai am hartiile de la lichidare, nu pot sa le duc eu?  Am simtit ca iau foc, am dat buna ziua si… am inchis. Hartiile… le am, pentru ca traiesc in Romania si  trebuie sa ma apar singur de sistem. Cum va spuneam… buna ziua… am dat!

sursa foto:



Lasă un răspuns

