Remus Cernea -prima si ultima pomenire!

remus cernea

Este Postul Pastelui, pe care diabetic fiind, nu-l pot tine. Incerc macar, sa fiu bun si iertator cu semenii mei. Cred ca ar trebui sa fiu mut pana in 5 mai. Dar macar sa ma spovedesc! Da, sunt un bou!  Am pus, la ultimele alegeri, stampila pe Remus Cernea. Aliantele nefiresti facute mereu de politicienii nostrii, dornici sa acceada la putere, votul dat mereu nu pentru cineva, ci impotriva cuiva, au facut ca in sectia unde am votat, sa fie reprezentat  U.S.L.-ul de acest nimeni de Remus Cernea.

Dorind sa ajut la o schimbare a starii proaste in care se afla tara, eram hotarat sa votez  uniunea- deci pe Cernea. Din clipa in care am vazut pe cine trebuie sa votez, am inceput sa am multe indoieli asupra noilor-vechi alesi. Caraghiosul asta mai candidase si la functia prezidentiala, il mai vazusem si inainte dandu-si cu parerea pe anumite probleme. Auzisem cate ceva despre preocuparile lui verzi si cu comunitatea homosexualilor.

Nu am absolut nimic cu homosexualii, dar lasati-i cu boala lor, nu trebuie rascoliti, bagati in fata, dati de exemplu, pentru ca nu sunt relevanti. Eu le respect boala, deviatia de la normalitate, angoasele lor, eu insumi sunt un bolnav cronic (am diabet). Homosexualii ca si alcoolicii, traiesc printre noi, sunt bolnavi dar nu inteleg de ce nu se trateaza in liniste.

Apropo de alcoolici: atentie sunt alcoolici in trafic!

Revin: nu-i obligati pe homosexuali sa vina la altar pentru ca vor vrea dupa aceea sa infieze copii, sa-i creasca, sa-i educe si sincer nu stiu ce vor face bietii de ei, cand vor fi chemati cu mama la scoala. Promit ca nu voi mai scrie niciodata despre ciudatul asta, cu conditia ca psihiatrii sa-si faca datoria. Nu stiu sigur cum se numeste boala lui, parca are embrion de ceausescu-n el (boala ajunsului in orice conditii, in fata, cat mai sus, la putere).

 Hai, week-and placut intr-o romanidebine!

sursa foto:


2 comentarii on “Remus Cernea -prima si ultima pomenire!”

  1. Sonia spune:

    Nu prea sunt la curent cu ce se întâmplă pe plan politic. Am renunțat la un moment dat să îmi consum timp și nervi ascultând tot felul de dezbateri care de obicei nu duc la nimic (știu nu este o atitudine civică, dar asta e). Interacționez cu acest mediu în campaniile electorale, strict profesional și fără nicio afinitate față de cineva. Dar atât! Astăzi însă, pentru că pe încă trei bloguri am găsit subiectul ăsta, am trecut la documentare. 🙂 Mare e grădina Domnului… asta e singura mea concluzie.

    • romaniadebine spune:

      Ai mare mare dreptate! Doar am optiunea telecomenzii. Dar am si eu momentele mele de revolta! Imi cresc inutil glicemia. Faptul ca oamenii normali (ca noi zic) s-au dat toata viata scarbiti deoparte a facut posibila aparitia starpiturilor astora. Sa ai o seara buna!


Lasă un răspuns

