Vreascul… din padure!

b1 banciuPlec de la premisa, ca nimic nu este perfect. Nu exista lucru sau situatie care sa multumeasca pe toti. Gandind la comunitatile umane, este o zicala romaneasca ce spune ca:„ padure fara uscaturi, nu exista”! Sunt constantean, dar din 1975 am facut 9 luni de armata la Turda, 5 ani de facultate la Brasov. Mi-am luat sotie, de acum 32 de ani din Sibiu si traim, muncim din 1980 in Constanta, avem casa, masa aici. Avem doi copii frumosi, ce traiesc acum in Bucuresti, carora, in gluma le spun „corcituri” de dobrogean cu ardeleanca.

Parerea mea despre ardeleni este exceptionala, nu exista oameni mai buni, mai de treaba,decat ei; pana a aparut Boc ca prim-ministru, pe care nu-l pot vedea ca pe un om. Un frustrat mai mare ca  el nu exista, din punctul meu de vedere. Mai mult si mai mare rau, tarii si poporului, fara sa recunoasca in ciuda evidentelor, nu a facut si face decat, mentorul sau. O ardealeanca adevarata mi-a spus acum 3 zile, ca Boc  nici pentru ea nu exista, ca Clujul nu si-l insuseste! Cum o fi redevenit primar, este o alta poveste. Deci, mi-am spus, chestia cu uscatura! Nu ii inteleg pe clujeni, cum de nu-si „ard” singuri vreascurile, ba mai mult le mai si exporta, sa rada tot neamul de ei. Pacat!

Azi, la micul dejun, ma uitam-sic- pe B1 tv, unde un ardelean de treaba, mediesean, stiu eu, cu 2 licente, baiat bun, vrand sa fie un Badea de B1 isi umpluse gura cu c…t. Vorbea ceva despre o bere din fecale de elefant. In loc de fecale pronunta, rarait, c…t, cu atata sete si saliva pofticioasa ca mi-a venit sa-i urez: pofta buna!  Banciu, am aflat  ca se numeste. Un handicapat, cu un R lipsa, pupator profesionist, dar modest intelectual. Nu a pierdut faza sa nu aminteasca de cafeaua din fecalele maimutelor, de 12000 de euro kilogramul, pe care o bea d-na Nastase  (de ce?) la masa de dimineata. Cunosc niste oameni in Medias (rude si prieteni) superbi. De ce  l-ati exportat pe vreascul Banciu?

Am sentimentul ca intr-o padure frumoasa, vreascurile ies mai tare in evidenta. Mare pacat intr-o romaniedebine!

sursa foto:



Lasă un răspuns

