Prima plaja 2013!

poze-plaja-mamaia_21-150x150

Avantaj…eu! Sunt constantean asa ca invidiati-ma, daca va place  plaja la Mamaia. Noroc ca si sotia mea, o sibianca 100%  iubeste cu pasiune si  marea, asa ca azi ne-am infiintat pe plaja, in fata la Melody ( mai nou si Club Creme) pentru prima baie de soare din acest an. Soare generos, 25 de grade, briza blanda, apa maxim 15 grade, vreme ideala (ca si anul trecut) pentru sfarsitul de aprilie.

Explozie de verde pe litoral de doua zile si destui turisti. Destui oameni si pe plaja, fara copii deocamdata. Sigur 1 Mai va fi o reusita in acest an, cuplat cu sarbatorile Pascale. Am facut cateva sprinturi prin apa rece (pana te obisnuiesti, adica amortesti), pentru a intra in forma fizica estivala asa ca, dupa dus, sunt gata sa scriu. Cand totul este bine, ce sa mai scrii? Acest bine ar trebui sa fie starea mea si a voastra permanenta, pentru ca meritam. De maine sa inceapa sezonul week-and-urilor si al vacantelor, pe rand, pentru fiecare dintre noi!  Astfel  putem sa muncim si sa ne refacem sanatatea si fortele, intr-o romanie de bine!

sursa foto:


2 comentarii on “Prima plaja 2013!”

  1. Sonia spune:

    Nu vă invidiez. Pentru că nu îmi place la plajă. Mă bucur însă pentru voi. Să aveți o zi frumoasă și să vă bucurați de ea din plin. Toate cele bune!


Lasă un comentariu