Jubileu…200!!!

enigma

N-as fi crezut niciodata ca voi avea rabdarea sa astern pe ecran 200 de ganduri! Ei da, acesta este al 200 lea „articol”. Am inceput sa scriu la inceputul crizei  din capul lui Basescu, cand am ramas somer, firmele inchizindu-si, pe rand,  activitatea. A fost inceputul unui om frustat, care nu intelegea cum, din cauza altora care-si umflau comisioane, milioane de oameni corecti trebuiau sa sufere. Am gasit ceva de munca, sub asteptarile mele, dar fiind un dedicat muncii, am muncit corect, lasand blogul. Dupa ce s-a inchis si acest loc de munca (colaborare cu fratii bulgari?), mi- am promis ca oricat de putin voi scrie, nu-mi voi mai parasi obiceiul (a devenit obicei) niciodata.

Am juns la 200 de postari si cativa prieteni (sper ca va pot numi asa, desi ne stim doar de pe blog), care ne citim. Sincer, sunt impresionat de fiecare comentariu  sau like,  astept cu nerabdare raspunsurile si pentru asta le multumesc din tot sufletul.

Spuneam ca suntem… in vacanta. Fata cu prietenul au ales sa manance gulas, la el acasa, asa ca au plecat la Budapesta de Paste (astept poze). Acum pe Skype ne-au aratat si noua din turul orasului cateva secvente. Baiatul cu prietena sunt pe iahtul Enigma (in foto) si se dau de-a lungul litoralului, impreuna cu proprietarul, cu care si lucreza la Bucuresti. Ne pregatim sa mergem cu totii la Inviere, iar dupa, sa gustam din mancarurile ce deja au umplut camara si frigiderul. Bucatarul din Ardeal, sotia, incearca (reuseste sigur) sa satisfaca toate capriciile noastre culinare. Nu dau lista bunatatilor, ca si asa ma invidiati.

Multumim Domnului, pentru tot ce avem.  Va dorim la toti, Paste fericit si sa  auzim de bine intr-o romaniedebine!


4 comentarii on “Jubileu…200!!!”

  1. Sonia spune:

    Paște liniștit și fericit! Cât despre blog… la cât mai multe articole. Să ne citim și la 1000. 🙂

  2. romaniadebine spune:

    Multumesc, sarut mana! Hristos a inviat!

  3. provinciala spune:

    La cat mai multe, papi! Sunt mandra de progresele tale si de cat de multe lucruri descoperi si inveti singur zi de zi.
    Pupam de pe valurile Dunarii!

  4. romaniadebine spune:

    Multumesc mult, mai ales ca apreciezi ,,progresul”, ceea ce ma stimuleaza, si mai bine! Perfectionista, cum te-am facut, e mare lucru ca ma mai si apreciezi. Va imbratisez cu dragoste!


Lasă un răspuns

