Mamaia, 1 iunie 2013- fereastra spre…neterminare!

mamaia 1 iunie 2013

Asa arata Mamaia azi- neterminata! ,,La Creme” are inca in fata dulgherii, la lucru, iar aici e crema…nu! „Noroc” cu vremea rea, rafale de vant, nori de ploaie, frig, care au tinut turistii in alte parti. Pentru mine a fost splendid, pentru ca am iesit cu fetele mele si ne-am simtit bine. Am fost pe pasarela, am facut poze, am barfit, am ras si ne-am intors acasa la masa. Acest panou pentru reclama, fara reclama spune tot, despre grija cu care se pregateste sezonul, despre interesul firmelor pentru reclama pe litoral.

Statiunea este aglomerata  in comparatie cu vremea capricioasa, oamenii se misca, toti fac cate ceva, dar lipseste viziunea de ansamblu. Multe lucruri neterminate, multe zone in paragina care au asteptat ca vegetatia sa le acopere. E drept, s-a lucrat la marirea numarului de locuri de parcare, a numarului de scaune pe terase, dar acest fapt parca urateste, in loc sa dea un aer placut  falezei.

Totul devine beton, cu putina iarba si aia uscata, locul devine unul de vanatoare a turistului, care cum se aseaza cum e „impuscat” cu nota de plata. Oamenii care se ocupa cu turismul sunt din cei veniti sa scoata totul pe un sezon, sa le ajunga un an si sa le mai si ramana. Nimic nu pare uman, sa te faca sa te simti ca acasa, ci doar vopsit pe afara- inauntru… leopardul.

Cateva grupuri de copii adusi de ziua lor, cu autocarele, au bifat zgribuliti o zi in Mamaia, Perla litoralului romanesc, atat, nimic mai mult. Peste trei saptamani se termina scoala si cei mici  incep sejururile cu parintii la mare. Daca vin, vom comenta cum se vor simti… ori Mamaia se va transforma din nou, intr-o statiune de week-and, in aceasta romaniedebine!



Lasă un răspuns

