Stretching oriunde si oricand- si esti fericit!

stretching

Nu voi face recenzia cartii lui Bob Anderson, aparuta la editura Niculescu in 2007 si primita cadou de la fata mea, ci o sa va scriu cum aceasta carte m-a facut si azi fericit. In ultimul an, stand mai multe ore pe zi la calculator, am simtit acut, nevoia exercitiului fizic. Seara, impreuna cu sotia, ne-am apucat sa facem un set de exercitii dupa desenele din carte (multumim inca odata ca ai observat ce ne lipsea, facandu-ne acest cadou). Am luat-o ca pe un amuzament. Noi tot timpul facem fel de fel de exercitii si miscare fizica.

Doi adulti, trecuti de 55, dar in forma fizica, cm/kg, foarte buna, facand loc viran in sufragerie si pe neoprenurile de plaja „tavalindu-se” dupa o…carte. Sotia numara timpii, mai suflam greu, mai cascam la elongatii, radem mai tot timpul de stangaciile facute si uite asa vizitam doctorul mai rar.

Meritul incontestabil este al doamnei mele care refuza sa-si arate varsta, ramanad, ca aspect fizic, la nivelul liceu, fara bacalaureat. „Minte sanatoasa in corp sanatos” este deviza dupa care a incercat sa ne faca pe toti ai casei sa traim. Am muncit, crescut, invatat, facand mereu( noi si copiii) sport de amatori- miscare.

Fiind diabetic si mie imi trebuie miscare, nu doar mersul pe jos (pe care-l practicam oricum, mai ales pe malul marii) sau efortul fizic cu serviciul. Sase luni pe vara, mai alerg pe plaja, mai inot cateva reprize intre geamanduri.

De vreo luna, de la mersul cu geamul jos la masina, prin orasul inghesuit, am capatat un torticolis de toata frumusetea. Viata mea a devenit un calvar si ma gandeam, drumul carui medic sa il iau. Dupa frectii cu toate alifiile cunoscute, prisnite cu brusture in spirt, masaje, azi, am realizat minunea, cu exercitiile lui Anderson.

Dupa o incalzire pe muzica MTV, in doar 1/2 ora de stretching, la inceput dureros, s-a intamplat minunea si mi-am deblocat cervicala. Promit sa continui oriunde si oricand, mai ales oricat de obosit as fi! Incercati si voi! Sigur, o sa va ganditi de bine la mine. La noapte, sper sa pot dormi si eu in aceasta romaniedebine!

sursa foto:



Lasă un răspuns

