Nea Marin de la PRO-Tv la…Mamaia!

Nea Marin

La inceputul saptamanii, cand am fost pe plaja de-am numarat firele de nisip ramase printre sutele de sezlonguri de toate tipurile, am gasit un locusor de ne-am intins prosoapele. Si cum stateam cu ochii in soare sa ne bronzam burticile, aud o voce cunoscuta.

Era Nea Marin dansatorul cu emisiuni subtiri de vacanta de la Pro-tv. Masura locul si lua lectii, de la un baiat de sezlonguri, de cum se aseaza acestea sub umbrele ca sa incapa si o masuta( cand veti aduce si un sifonier?). L-am salutat ca orice telespectator si l-am intrebat de si-a adus nisip de acasa, ca umbrele, sezlonguri si fete poate gasi pe plaja. A ras, pentru ca e un tip uns, ne-a urat plaja placuta, iar noi i-am dorit emisiuni reusite cu Varcii invitati. A ras din nou, ne-a mirosit ca suntem dintre cei malitiosi si a plecat mai incolo, in fata hotelului Victoria unde-si facea decorul.

Am citit apoi pe net anuntul cu „Oferta limitata: Nea Marin pune vedetele sa munceasca pentru tine, la „Serviti, va rog!” Vino si tu la Mamaia” si am inteles despre ce este vorba. Am urmarit la lucru echipa, filmata  incontinuu de trei cameramani, cateva vedete ce lucrau efectiv din greu la realizarea locatiei si am conchis ca sunt profesionisti.

Acum, abia astept sa vad si eu din sufragerie, editia din aceasta vara a emisiunii lui Nea Marin. Un lucru frumos (circ pentru populatie) ce se poate realiza in aceasta romaniedebine!

sursa foto:



Lasă un răspuns

